• Registration Number: 859148736RR0001
  • All donations are tax deductible.

اطلاعیه دریافت کمکهای مردمی سیل نوروز 1398

نيكوكاران گرامى، متاسفانه نوروز سال 1398 با سيلى ويرانگر در بسيارى از نقاط ایران عزيز، با غم و اندوه توام شد. گروه خیریه پردیس مايل است واسطه اي براى كمك رسانى به هموطنان آسيب ديده باشد، اين كمك رسانى با نظارت و همكارى خيريه هاى همكار ما در ايران انجام خواهد شد و مانند هميشه گزارش كار و نحوه عمل كرد اعلام مى شود، در عين اينكه براى وجوه دريافتى رسيد مالياتى صادر مى شود.
خوشبختانه با همکاری سازمانها و گروه های ایرانی مانند کنگره ایرانیان, کانون ایرانیان دانشگاه تورنتو, شعبه پردیس ونکوور توانستیم مبالغی جمع آوری کرده و به ایران ارسال کنیم. فعلا مبالغ ارسالی صرف خرید نیازهای اولیه مانند پوشک، شیرخشک، لوازم بهداشتی، غذاهای خشک و کنسرو شده است. همکاران ما در ایران توانسته اند، برای کمک رسانی در نقاط صعب العبور، از وسایل نقلیه هلال احمر کمک بگیرند و با استفاده از هلیکوپترها وسایر وسایل قابل استفاده در این موارد کمکها را به سیل زدگان برسانند، (البته توسط مددکاران خودشان).
مرحله اول کمک رسانی در مناطق آق قلا و گمیشان بود، اکنون شرایط آن مناطق کمی بهتر شده است و در حال حاضر کمک رسانی به منطقه پل دختر و حوالی آن که متاسفانه در شرایط بسیار بدی قرار دارند انجام می شود. ما همچنان در حال جمع آوری کمکهای مردمی شما عزیزان هستیم. گزارش اولیه کمکهای ارسالی را در کانال تلگرامی خیریه پردیس به آدرس https://me@paradisecharity پیگیری کنید.
توجه داشته باشید، گروه خیریه پردیس(گروه مردمی غیر سیاسی و غیر مذهبی) جهت کمک به کودکان ایران در سال 1999 در تورنتو تاسیس شده است و در سال 2003 مجوز "صدور رسید مالیاتی" را با شماره ثبت859148736RR0001 از اداره مالیات دولت کانادا دریافت کرده است.
نحوه دریافت کمکهای مردمی:
تماس تلفنی پرداخت از طریق کردیت کارت
پرداخت نقدی با حضور در محل خیریه, چك یا وید چك
کردیت کارت با مراجعه به وب سایت خیریه
ای-ترانسفر به ایمیل خیریه
واریز به حسابهای بانکی خیریه